Varukorg

KONTAKTA OSS

Hur kan vi hjälpa till?

ROLIGA PRYLARS KUNDTJÄNST

info@roligaprylar.se

VANLIGA FRÅGOR

Kan jag ändra/avbeställa en order?

Om beställningen inte har packats kan vi ändra eller avbeställa den. Lagret är dock blixtsnabba på att packa beställningarna så skicka ett mejl till info@roligaprylar.se Märk ämnesraden med "Avbeställning" för snabbare hantering.

Hur snabbt svarar kundtjänst på mejl?

Vår kundtjänst är bemannad 365 dagar om året, varje dag hela veckan.

Dagtid får du normalt svar på ditt ärende väldigt snabbt, om du inte har fått svar på din fråga inom rimlig tid kan det vara så att ditt mejl hamnat i ett skräppostfilter, det händer tyvärr ganska ofta. Direkt efter du mejlat oss så ska du få ett automatiskt svar från vårt kundtjänstsystem med ett ärendenummer för din fråga, om du inte har fått detta tillbaka omgående så fastnade ditt mejl på vägen och har inte kommit fram. Prova att mejla oss igen.

Jag glömde skriva in min rabattkod

Inga problem, det enda du behöver göra är att kontakta oss och ge oss ditt ordernummer plus den rabattkod som du önskar lägga till din order så löser vi det åt dig.

Jag vill returnera en vara / order

För att returnera en eller flera varor, skicka ett mejl till kundservice så får du mer information och en fraktetikett att använda för din retur, retur skickas direkt till Roliga prylars lager och inte företagsadressen nedan.

Företagsinformation

"Roliga Prylar"
Purefun Commerce AB Org nr: 556744-5209
Henckels Torg 3, 252 36 Helsingborg

Roliga Prylar

Klassiska svenska butiken som levererat prylar på nätet med snabb leverans till många nöjda kunder sedan 2007.

⭐⭐⭐⭐⭐
Allt gick snabbt och smidigt! Kommer rekommendera denna sida till folk jag känner.
Johan
⭐⭐⭐⭐⭐
Blev lite fel med ordern men det löste ni utmärkt, inget krångel här inte!
Charlotte
⭐⭐⭐⭐⭐
Snabba att svara på frågor. Snabb leverans! Fick mina varor dagen efter.
Rebecca